Kultúrny marketing s príbehom
Miestom stretnutia a výmeny skúseností sa stala konferencia PR a marketingu v kultúre v Divadle Štúdio tanca, kde 18. októbra 2023 spoločne hľadali odpovede na otázky: Ako komunikovať o umení a kultúre? Ako zefektívniť prácu, aby naše organizácie komunikovali na verejnosť všetko, čo treba? Ako využiť marketingové a PR stratégie v náš prospech? Ako si nastaviť priority? Čo nesmieme zanedbať a čomu naopak nevenovať pozornosť?
Inšpiráciu, ako sa to dá a ako je to možné, priniesli divadelný dramaturg Juraj Hubinák, tvorca kampaní na sociálnych sieťach Damián Hamada, grafický dizajnér Tomáš Nagy, marketingová riaditeľka Divadla Jána Palárika Katarína Čučková a reklamný tvorca a producent Róbert Slovák.
Emócie, príbeh, identitu, autentickosť, komunikáciu a mnohé ďalšie „ingrediencie“ potrebuje správne nasmerovaný marketing v kultúre. V dobe zahltenej informačným smogom nie je jednoduché promovať kultúrne aktivity, a tak ostáva veriť, že získané informácie pretavené do praxe nájdu svoju cieľovú skupinu.
Podujatie finančne podporil zriaďovateľ divadla Banskobystrický samosprávny kraj.
Text a foto: Mária Šajgalíková, odbor kultúry Úradu BBSK