Výhody elektronickej komunikácie
Elektronická komunikácia prináša množstvo výhod. Pri elektronickej komunikácii s úradom ušetríte na správnych poplatkoch. Svoju žiadosť budete môcť vybaviť bez potreby osobnej návštevy úradu kedykoľvek aj po úradných hodinách. Uľahčí vám interakciu s úradom prostredníctvom elektronických formulárov s vopred vyplnenými údajmi. Zabezpečí vám doručenie elektronického rozhodnutia úradu priamo do vašej elektronickej schránky na www.slovensko.sk.
Čo potrebujete k bezproblémovej elektronickej komunikácii?
Informácie na stránke Technické predpoklady elektronickej komunikácie.
Ako sa prihlásiť pri práci s elektronickými službami?
Viac informácií na stránke Prihlasovanie.
Informácie o tom, ako používať elektronické formuláre sú dostupné na stránke Vypĺňanie elektronického formulára.
Ako elektronicky podpísať a odoslať podanie a jeho príloh?
Viac informácií na stránke Podpísanie a odoslanie podania a príloh.
Doplňte vašu žiadosť, stornujte vaše podanie, podajte odvolanie elektronicky.
Viac informácií na stránke Všeobecné podania.