Projekt prinesie víziu mobility pre rok 2030 s výhľadom na rok 2045, strategické a špecifické ciele a opatrenia usporiadané do akčného plánu. Predmetom opatrení bude zlepšenie dostupnosti spádových centier verejnou a nemotorovou dopravou, návrhy pre optimalizáciu a integráciu systémov verejnej osobnej dopravy v kraji ako podklad pre spracovanie Plánu dopravnej obslužnosti Banskobystrického kraja aj potrebné zmeny v diaľkovej a prímestskej železničnej doprave do roku 2030 a vo výhľade 2045 a úpravy fungovania systémov MHD v mestách kraja. Bude tiež navrhnuté, aké stavby na cestnej sieti bude potrebné dokončiť do roku 2030 a výhľadovo do roku 2045. Taktiež budú navrhnuté opatrenia na zlepšenie stavu formou jej údržby a obnovy.

Táto webová stránka používa súbory cookies

Cookies sú malé textové súbory ukladané webovou stránkou vo vašom počítači. Používajú sa na skvalitnenie vášho zážitku pri návšteve webovej stránky, analýzu výkonnosti stránky a na zber údajov o jej používaní. Na tento účel využívame aj nástroje a služby tretích strán. Niektoré takto získané údaje môžu byť poskytnuté partnerom v EÚ a mimo EÚ.

Kliknutím na „Povoliť všetky“ vyjadrujete svoj súhlas so spracovaním cookies.
Kliknutím na “Odmietnuť všetky” odmietnete všetky cookies okrem nevyhnutných.
Kliknutím na “Spravovať nastavenia” môžete získať podrobnejšie informácie a upraviť svoje preferencie.

Nevyhnutné cookies slúžia na zabezpečenie riadneho fungovania webovej stránky. Vďaka nim je možná navigácia na stránke alebo prístup k chráneným oblastiam stránky. Nevyhnutné cookies je možné spracovávať aj bez udelenia súhlasu dotknutou osobou.

Preferenčné cookies umožňujú internetovej stránke zapamätať si informácie, ktoré určujú spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá, ako napríklad váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa práve nachádzate.

Štatistické cookies nám pomáhajú zlepšovať našu webovú stránku vďaka údajom o tom, ako návštevníci stránku používajú, a to prostredníctvom anonymného zbierania informácií.

Marketingové cookies umožňujú analyzovať online aktivitu návštevníkov stránky. Vďaka tomu sa im pri prezeraní webu zobrazuje menej reklám. Zobrazované sú hlavne reklamy, ktoré sú pre návštevníka zaujímavé.