Ponúkame vám možnosť podať sťažnosť, ktorou nás upozorníte na možné problémy v rámci správneho fungovania nášho kraja.
Sťažnosť podľa zákona č. 9/2010 Z. z. sa považuje podanie fyzickej osoby alebo právnickej osoby, ktorým:
Za sťažnosť nie sú považované iné typy podaní, ako napríklad dopyt, vyjadrenie, žiadosť, názor, návrh atď.
Zároveň vás žiadame, aby ste svoju sťažnosť zasielali s uvedením svojich identifikačných údajov. V prípade fyzickej osoby uveďte meno, priezvisko a adresu. V prípade právnickej osoby uveďte názov, sídlo a štatutárny orgán.
Anonymné sťažnosti neprešetrujeme a budú odložené.
Na elektronické zaslanie sťažnosti, podnetu a návrhu na zlepšenie môžete využiť službu všeobecné podanie cez slovensko.sk.
Sťažnosť musí byť písomná, čitateľná a zrozumiteľná. Sťažnosť možno podať v listinnej, elektronickej podobe a tiež osobne za podmienok a náležitostí uvedených v príslušných právnych predpisoch.
Všeobecná informácia o postupe podania je dostupná na stránke Aké informácie môžem žiadať od Úradu BBSK.
Zoznam právnych predpisov, ktoré súvisia s poskytovanou službou.
Všetky návody na elektronickú komunikáciu sú dostupné na portáli slovensko.sk.