Sťažnosť podľa zákona č. 9/2010 Z. z. sa považuje podanie fyzickej osoby alebo právnickej osoby, ktorým: 

  1. sa domáha ochrany svojich práv alebo právom chránených záujmov, o ktorých sa domnieva, že boli porušené činnosťou alebo nečinnosťou orgánu verejnej správy a súčasne
  2. poukazuje na konkrétne nedostatky, najmä na porušenie právnych predpisov, ktorých odstránenie je v pôsobnosti orgánu verejnej správy.

Za sťažnosť nie sú považované iné typy podaní, ako napríklad dopyt, vyjadrenie, žiadosť, názor, návrh atď.  

Zároveň vás žiadame, aby ste svoju sťažnosť zasielali s uvedením svojich identifikačných údajov. V prípade fyzickej osoby uveďte meno, priezvisko a adresu. V prípade právnickej osoby uveďte názov, sídlo a štatutárny orgán. 

Anonymné sťažnosti neprešetrujeme a budú odložené. 

Elektronické služby

Na elektronické zaslanie sťažnosti, podnetu a návrhu na zlepšenie môžete využiť službu všeobecné podanie cez slovensko.sk. 

Ďalšie informácie

Sťažnosť musí byť písomná, čitateľná a zrozumiteľná. Sťažnosť možno podať v listinnej, elektronickej podobe a tiež osobne za podmienok a náležitostí uvedených v príslušných právnych predpisoch.

Všeobecná informácia o postupe podania je dostupná na stránke Aké informácie môžem žiadať od Úradu BBSK.

Zoznam právnych predpisov, ktoré súvisia s poskytovanou službou.  

Všetky návody na elektronickú komunikáciu sú dostupné na portáli slovensko.sk.

Táto webová stránka používa súbory cookies

Cookies sú malé textové súbory ukladané webovou stránkou vo vašom počítači. Používajú sa na skvalitnenie vášho zážitku pri návšteve webovej stránky, analýzu výkonnosti stránky a na zber údajov o jej používaní. Na tento účel využívame aj nástroje a služby tretích strán. Niektoré takto získané údaje môžu byť poskytnuté partnerom v EÚ a mimo EÚ.

Kliknutím na „Povoliť všetky“ vyjadrujete svoj súhlas so spracovaním cookies.
Kliknutím na “Odmietnuť všetky” odmietnete všetky cookies okrem nevyhnutných.
Kliknutím na “Spravovať nastavenia” môžete získať podrobnejšie informácie a upraviť svoje preferencie.

Nevyhnutné cookies slúžia na zabezpečenie riadneho fungovania webovej stránky. Vďaka nim je možná navigácia na stránke alebo prístup k chráneným oblastiam stránky. Nevyhnutné cookies je možné spracovávať aj bez udelenia súhlasu dotknutou osobou.

Preferenčné cookies umožňujú internetovej stránke zapamätať si informácie, ktoré určujú spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá, ako napríklad váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa práve nachádzate.

Štatistické cookies nám pomáhajú zlepšovať našu webovú stránku vďaka údajom o tom, ako návštevníci stránku používajú, a to prostredníctvom anonymného zbierania informácií.

Marketingové cookies umožňujú analyzovať online aktivitu návštevníkov stránky. Vďaka tomu sa im pri prezeraní webu zobrazuje menej reklám. Zobrazované sú hlavne reklamy, ktoré sú pre návštevníka zaujímavé.