Ponúkame vám možnosť podať sťažnosť, ktorou nás upozorníte na možné problémy v rámci správneho fungovania nášho kraja.
Za sťažnosť sa považuje podanie, ktorým sa fyzická alebo právnická osoba domáha ochrany svojich práv alebo právom chránených záujmov, o ktorých sa domnieva, že boli porušené činnosťou alebo nečinnosťou orgánu verejnej správy. Poukazuje pritom na konkrétne nedostatky, najmä na porušenie právnych predpisov, ktorých odstránenie je v pôsobnosti orgánu verejnej správy. Pri vybavovaní sťažností a podnetov postupujeme v súlade s ustanoveniami zákona.
Za sťažnosť nie sú považované iné typy podaní, ako napríklad dopyt, vyjadrenie, žiadosť, názor, návrh atď.
Zároveň vás žiadame, aby ste svoju sťažnosť zasielali s uvedením svojich identifikačných údajov. V prípade fyzickej osoby uveďte meno, priezvisko a adresu. V prípade právnickej osoby uveďte názov, sídlo a štatutárny orgán.
Anonymné sťažnosti neprešetrujeme a budú odložené.
Po kliknutí na odkaz sa vám zobrazí stránka príslušnej služby.
Služba Podnet a návrh na zlepšenie
Služba Podanie sťažnosti
Sťažnosť nám môžete poslať prostredníctvom elektronickej služby alebo prostredníctvom nižšie uvedených tlačív pre fyzické a právnické osoby, ktoré si môžete vytlačiť, vyplniť, podpísať a spolu s prípadnými priloženými prílohami zaslať na adresu Úradu BBSK, alebo osobne doručiť do podateľne úradu.
Zoznam právnych predpisov, ktoré súvisia s poskytovanou službou.
Zákon č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov