Stáž pre študentov práva na odbore právnych služieb (muži / ženy)
V rámci ponúkanej stáže získate, v spolupráci s profesionálnym právnym tímom a expertami v oblasti verejnej správy, možnosť vyskúšať si aplikáciu teoretických vedomostí v konkrétnych právnych problémoch. Nahliadnete s nami do tvorby a pripomienkovania širokého spektra zmlúv, vnútorných predpisov, úkonov sporovej aj nesporovej agendy, vybavovaní infožiadostí a vedení správnych konaní. Získate zručnosti pri používaní rôznych právnych nástrojov a písaní právnych podkladov.
Naša spolupráca bude založená dohodou o brigádnickej práci študenta. Okrem získania cennej praxe a skúseností ponúkame aj perspektívu budúceho trvalého pracovného pomeru.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spolupráca na náročných a v slovenskom právnom prostredí jedinečných právnych výzvach;
- príprava podkladov pre právne analýzy, zmluvy a právne podania;
- rešerše judikatúry a odbornej literatúry;
- monitoring právnych informácií;
- tvorba a pripomienkovanie zmlúv, vnútorných predpisov a právnych podaní pod vedením právnikov odboru;
- spracovanie a príprava korešpondencie;
- administratívna právna podpora.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v kvalifikovanom a priateľskom ovzduší, ktorá má pridanú hodnotu
- práca pre Najzamestnávateľa v segmente štátnej a verejnej správy za rok 2021
- priestor pre sebarealizáciu, získavanie cenných skúseností
Miesto výkonu práce
- Banská Bystrica
Predpokladaný termín nástupu
- Február 2023 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
- 5 - 6 € / hod.
- pri max. 20 hodinovom týždennom úväzku
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
- 31. januára 2023
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- Študent 4. alebo 5. ročníka dennej formy vysokoškolského štúdia
Zameranie, odbor
- Odbor právo je podmienkou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nadšenie pre právo a agendu verejnej správy a územnej samosprávy
- výborné komunikačné zručnosti
- schopnosť analytického myslenia a rýchleho vhľadu do rôznorodých tém
- zodpovednosť, dôslednosť, trpezlivosť a schopnosť účelne a prehľadne triediť veľa informácií
- ochota učiť sa nové veci a riešiť novovzniknuté problémy
- spoľahlivosť, zodpovedný prístup k práci
- časová flexibilita a vytrvalosť
- bezúhonnosť
Informácie pre uchádzačov
Pošlite nám, prosím, Váš štruktúrovaný životopis do 31. januára 2023.
DOLEŽITÉ - k životopisu priložte, prosím, esej v samostatnom súbore, vlastný text – „policy paper“ (3 000 – 8 000 znakov s medzerami) na nasledovné zadanie:
Princíp „čo nie je tajné, je verejné“ v zákone o slobode informácií a jeho zákonné obmedzenia (úvahy de lege lata a de lege ferenda).
Nezabudnite korektne citovať použité zdroje.
Pre zaslanie podkladov využite na portáli Profesia službu „Poslať životopis“ a tam zároveň priložte požadovanú prílohu.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na výberový pohovor, na ktorom budú hodnotení v nasledovných oblastiach: overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu, predložených povinných príloh, vyhodnotenie hard skills a soft skills.
Ďalšie informácie
Podmienkou práce s podkladmi uchádzačov je súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov podľa príslušnej legislatívy, nie starší ako jeden mesiac. Pri využití portálu Profesia je tento súhlas súčasťou zaslaného životopisu.
Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienku bezúhonnosti a spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.
Zverejnené: 3. januára 2023
Štefan Duda, v. r.
vedúci oddelenia riadenia ľudských zdrojov