Matúš Hollý

Matúš Hollý má 35 rokov a narodil sa v Banskej Bystrici. Študoval na bilingválnom francúzsko-slovenskom Gymnáziu Jozefa Gregora Tajovského v Banskej Bystrici. Následne študoval verejnú správu a medzinárodné vzťahy na Masarykovej univerzite v Brne. Magisterské štúdium verejnej správy absolvoval na francúzskej Univerzite v Rennes.

Po skončení štúdia pôsobil v Brne v nadnárodnej spoločnosti Dixons Carphone, kde zastával viacero vedúcich funkcií vo finančnej oblasti a v logistike. Viedol 30 zamestnancov. Od roku 2015 nastúpil do spoločnosti Alfa Bio v Banskej Bystrici ako Manažér logistiky, neskôr sa dostal na pozíciu Supply Chain Manager a viedol tri oddelenia spoločnosti so 70 zamestnancami.

Od decembra 2017 nastúpil na pozíciu riaditeľa Úradu Banskobystrického samosprávneho kraja. Ovláda tri svetové jazyky: angličtinu, francúzštinu a nemčinu.

Táto webová stránka používa súbory cookies

Cookies sú malé textové súbory ukladané webovou stránkou vo vašom počítači. Používajú sa na skvalitnenie vášho zážitku pri návšteve webovej stránky, analýzu výkonnosti stránky a na zber údajov o jej používaní. Na tento účel využívame aj nástroje a služby tretích strán. Niektoré takto získané údaje môžu byť poskytnuté partnerom v EÚ a mimo EÚ.

Kliknutím na „Povoliť všetky“ vyjadrujete svoj súhlas so spracovaním cookies.
Kliknutím na “Odmietnuť všetky” odmietnete všetky cookies okrem nevyhnutných.
Kliknutím na “Spravovať nastavenia” môžete získať podrobnejšie informácie a upraviť svoje preferencie.

Nevyhnutné cookies slúžia na zabezpečenie riadneho fungovania webovej stránky. Vďaka nim je možná navigácia na stránke alebo prístup k chráneným oblastiam stránky. Nevyhnutné cookies je možné spracovávať aj bez udelenia súhlasu dotknutou osobou.

Preferenčné cookies umožňujú internetovej stránke zapamätať si informácie, ktoré určujú spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá, ako napríklad váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa práve nachádzate.

Štatistické cookies nám pomáhajú zlepšovať našu webovú stránku vďaka údajom o tom, ako návštevníci stránku používajú, a to prostredníctvom anonymného zbierania informácií.

Marketingové cookies umožňujú analyzovať online aktivitu návštevníkov stránky. Vďaka tomu sa im pri prezeraní webu zobrazuje menej reklám. Zobrazované sú hlavne reklamy, ktoré sú pre návštevníka zaujímavé.