Žiadosť o zmenu v povolení na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia, ktorá vyžaduje vydanie nového povolenia môžete podať elektronicky.

Elektronická služba

Služba Podávanie žiadosti o vydanie povolenia zdravotníckeho zariadenia z dôvodu zmeny 

Služba umožňuje podať žiadosť o zmenu v povolení na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia, ktorá vyžaduje vydanie nového povolenia

Ako podať žiadosť

Podať žiadosť môžete elektronicky alebo prostredníctvom nižšie uvedených tlačív pre právnické osoby a fyzické osoby - podnikateľ.

Za podanie žiadosti je účtovaný správny poplatok nasledovne:

Právnická osoba:

  • elektronická forma podania - 25 EUR
  • papierová forma podania - 50 EUR

Fyzická osoba-podnikateľ:

  • elektronická forma podania - 25 EUR
  • papierová forma podania - 50 EUR

Údaje k platbe po podpísaní rozhodnutia sú k dispozícii nižšie v rozbaľovacom poli.

Žiadosť je možné podať kedykoľvek. 

Pri odoslaní žiadosti je vyžadované elektronické podpísanie kvalifikovaným elektronickým podpisom (KEP). Bez podpisu nie je možné žiadosť odoslať. Rozpracovanú žiadosť nájdete vo svojej schránke slovensko.sk, v časti Rozpracované.

Ďalšie informácie

Základné údaje žiadosti

Právna forma: výber právnej formy žiadateľa - fyzická osoba (podnikateľ) alebo právnická osoba. Na základe výberu právnej formy sa pri elektronickom podaní rozbalia ďalšie polia na identifikáciu žiadateľa.

Typ zmeny: identifikácia údajov, ktoré žiadate zmeniť.

Žiadateľ: identifikácia žiadateľa. Pri elektronickom podaní údaje vyplní systém podľa prihláseného používateľa, ak je ním žiadateľ. V prípade že prihlásený používateľ nie je zároveň žiadateľ, ale iba podáva žiadosť za žiadateľa, a nemá zastupovanie v schránke UPVS, potom je nutné údaje vypísať manuálne.

Požadovaná  zmena: popis požadovanej zmeny.

V prípade právnickej osoby:

Štatutárny orgán:  identifikácia právnickej osoby. Pri elektronickom podaní ďalšie štatutárne orgány pridávate pomocou zeleného tlačidla PRIDAT (umiestnené pod sekciou Štatutárny orgán - Kontaktné údaje).

V prípade právnickej osoby výber požadovanej zmeny rozbalí pri elektronickom podaní ďalšie polia na identifikáciu zmeny, prípadne odborného zástupcu a zdravotníckeho zariadenia. Pri elektronickom podaní ďalšie zmeny pridávate pomocou zeleného tlačidla PRIDAT.

Čestné prehlásenie

Žiadateľ označením tlačidla Čestne vyhlasujem označí svoje čestné prehlásenie podľa textu v žiadosti.

  1. Pri zmene miesta prevádzkovania zdravotníckeho zariadenia:
    • údaje potrebné na účel overenia vlastníckeho práva k priestorom alebo zmluvu o nájme priestorov, ak žiadateľ nie je ich vlastníkom
    • rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky,
    • požiadať o schválenie ordinačných hodín (cez  aplikáciu ambulancia, https://ambulancia.e-vuc.sk/ (o prístupové meno a heslo je potrebné požiadať  CRYSTAL CONSULTING, s.r.o.: tel. 032/ 6510 212, e-mail: helpdesk@e-vuc.sk)). 
  2. Pri zmene odborného zamerania:
    • údaje potrebné na účel overenia vlastníckeho práva k priestorom alebo zmluvu o nájme priestorov, ak žiadateľ nie je ich vlastníkom,
    • rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky,
    • právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon činnosti zdravotníckeho zariadenia,
    • požiadať o schválenie ordinačných hodín (cez  aplikáciu ambulancia, https://ambulancia.e-vuc.sk/ (o prístupové meno a heslo je potrebné požiadať  CRYSTAL CONSULTING, s.r.o.: tel. 032/ 6510 212, e-mail: helpdesk@e-vuc.sk)). 
  3. Pri zmene druhu činnosti:
    • právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon činnosti zdravotníckeho zariadenia,
    • požiadať o schválenie ordinačných hodín (cez aplikáciu ambulancia, https://ambulancia.e-vuc.sk/ (o prístupové meno a heslo je potrebné požiadať CRYSTAL CONSULTING, s.r.o.: tel. 032/ 6510 212, e-mail: helpdesk@e-vuc.sk)).

  1. Pri zmene miesta prevádzkovania zdravotníckeho zariadenia spoločnosť predkladá nasledovné doklady:
    • údaje potrebné na účel overenia vlastníckeho práva k priestorom alebo zmluvu o nájme priestorov, ak žiadateľ nie je ich vlastníkom
    • rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky
    • Požiadať o schválenie ordinačných hodín (cez  aplikáciu ambulancia, https://ambulancia.e-vuc.sk/ (o prístupové meno a heslo je potrebné požiadať  CRYSTAL CONSULTING, s.r.o.: tel. 032/ 6510 212, e-mail: helpdesk@e-vuc.sk)). 
  2. Pri zmene odborného zamerania spoločnosť predkladá nasledovné doklady:
    • údaje potrebné na účel overenia vlastníckeho práva k priestorom alebo zmluvu o nájme priestorov, ak žiadateľ nie je ich vlastníkom
    • rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky
    • právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon činnosti odborného zástupcu
    • Požiadať o schválenie ordinačných hodín (cez  aplikáciu ambulancia, https://ambulancia.e-vuc.sk/ (o prístupové meno a heslo je potrebné požiadať  CRYSTAL CONSULTING, s.r.o.: tel. 032/ 6510 212, e-mail: helpdesk@e-vuc.sk)). 
  3. Pri zmene druhu činnosti spoločnosť predkladá nasledovné doklady:
    • rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky
    • právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon činnosti odborného zástupcu
    • Požiadať o schválenie ordinačných hodín (cez  aplikáciu ambulancia, https://ambulancia.e-vuc.sk/ (o prístupové meno a heslo je potrebné požiadať  CRYSTAL CONSULTING, s.r.o.: tel. 032/ 6510 212, e-mail: helpdesk@e-vuc.sk)). 
  4. Pri zmene odborného zástupcu spoločnosť predkladá nasledovné doklady:
    • právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon činnosti odborného zástupcu

ÚDAJE K PLATBE po podpísaní rozhodnutia:

Číslo účtu v tvare IBAN: SK3281800000007000300064

Variabilný symbol: číslo rozhodnutia, ktoré bude vydané

Špecifický symbol: 09

Správne poplatky v zmysle zákona č. 145/1995 Z. z. sú nasledovné:

Právnická osoba:

  • elektronická forma podania - 25 €
  • papierová forma podania - 50 €

Fyzická osoba:

  • elektronická forma podania - 25 €
  • papierová forma podania - 50 €

Prihlásenie na Ústredný portál verejnej správy a do elektronickej schránky: postup je popísaný v návode publikovanom na portáli slovensko.sk.

Návod na inštaláciu balíčka aplikácií: Ak chcete využívať občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) na aktívnu elektronickú komunikáciu, okrem čítačky čipových kariet, bezpečnostného osobného kódu (BOK) a nahratých certifikátov potrebujete príslušné softvérové vybavenie. Návod na inštaláciu je popísaný v dokumente na portáli slovensko.sk.

Všetky návody na elektronickú komunikáciu sú dostupné na portáli slovensko.sk.

Podrobnosti o elektronickej komunikácii a technických predpokladoch bezproblémovej komunikácie nájdete na stránkach Elektronickej komunikácie.

Pokiaľ nevyužívate elektronickú službu, formulár je potrebné vytlačiť, vyplniť, podpísať a spolu s prípadnými priloženými prílohami zaslať mailom (podpísané a oskenované) na podatelna@bbsk.sk, alebo zaslať alebo osobne doručiť do podateľne Úradu BBSK.

FO - Žiadosť o zmenu v povolení na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia ktorá vyžaduje vydanie rozhodnutia (130 kB)

PO - Žiadosť o zmenu v povolení na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia ktorá vyžaduje vydanie rozhodnutia (43 kB)

Táto webová stránka používa súbory cookies

Cookies sú malé textové súbory ukladané webovou stránkou vo vašom počítači. Používajú sa na skvalitnenie vášho zážitku pri návšteve webovej stránky, analýzu výkonnosti stránky a na zber údajov o jej používaní. Na tento účel využívame aj nástroje a služby tretích strán. Niektoré takto získané údaje môžu byť poskytnuté partnerom v EÚ a mimo EÚ.

Kliknutím na „Povoliť všetky“ vyjadrujete svoj súhlas so spracovaním cookies.
Kliknutím na “Odmietnuť všetky” odmietnete všetky cookies okrem nevyhnutných.
Kliknutím na “Spravovať nastavenia” môžete získať podrobnejšie informácie a upraviť svoje preferencie.

Nevyhnutné cookies slúžia na zabezpečenie riadneho fungovania webovej stránky. Vďaka nim je možná navigácia na stránke alebo prístup k chráneným oblastiam stránky. Nevyhnutné cookies je možné spracovávať aj bez udelenia súhlasu dotknutou osobou.

Preferenčné cookies umožňujú internetovej stránke zapamätať si informácie, ktoré určujú spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá, ako napríklad váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa práve nachádzate.

Štatistické cookies nám pomáhajú zlepšovať našu webovú stránku vďaka údajom o tom, ako návštevníci stránku používajú, a to prostredníctvom anonymného zbierania informácií.

Marketingové cookies umožňujú analyzovať online aktivitu návštevníkov stránky. Vďaka tomu sa im pri prezeraní webu zobrazuje menej reklám. Zobrazované sú hlavne reklamy, ktoré sú pre návštevníka zaujímavé.